Jak kupować


Jak kupować

Jeżeli zdecydowali się Państwo na zakup, pomożemy Państwu przejść przez etap zamówienia, krok po    kroku :)

1. Po przejściu do "Sklep" po lewej stronie ukaże się "Koszyk", a poniżej kategorie dostępnych produktów.

2. Warto zwrócić uwagę na kategorie "Papier i wstążki", gdzie podane są możliwe do wyboru rodzaje  papierów, wstążek i czcionek. Jest to o tyle przydatne, że zdjęcia produktów są zazwyczaj przykładowe (do zdjęć nie został wykorzystany każdy możliwy rodzaj papieru) a mogą Państwo dowolnie zmieniać papier, wstążki czy też czcionki pomiędzy modelami.

3. Żeby ułatwić Państwu zakupy wszystkie rodzaje papierów, wstążek i czcionek są ponumerowane.

4. Po wybraniu produktów, należy dodać je do swojego "Koszyka", zwracając uwagę czy produkt sprzedawany jest na sztuki czy w komplecie - cena często nie dotyczy jednej sztuki lecz zestawu.

5. Otworzy się nowe okno - "Twój koszyk". Można tu wpisać zamawianą liczbę sztuk/kompletów (w rubryce "Razem"  - ukaże się zsumowana, należna kwota), bądź też wrócić do sklepu jeśli życzą sobie Państwo dobrać jakiś produkt. 

6. Pod wybranymi produktami widnieje rubryka "Sposób dostawy". Po kliknięciu w nią ukażą się wszystkie możliwe sposoby doręczenia, ich koszt i przybliżony czas. Po wybraniu najwygodniejszczego sposobu do należnej kwoty automatycznie doda się koszt dostawy.

6.Jeśli wszystko się zgadza należy kliknąć "Do kasy".

7. Otworzy się okno z podsumowaniem Państwa zakupów, a poniżej dane do przesyłki. Prosimy o wypełnienie tego formularza i upewnienie się, że wszystkie dane są poprawne. Należy również zaznaczyć okienko potwierdzające zapoznanie się z regulaminem zakupów.

8. Jeśli wszystko się zgadza proszę kliknąć "Do kasy". Pojawi się okienko potwierdzające Państwa dane do przesyłki. Należy jeszcze raz kliknąć "Do kasy".

9. Pojawi się okienko potwierdzające przyjęcie zamówienia. Pod nim znajdują się nasze dane i numer konta bankowego na który należy przelać należną kwotę.

10. Automatycznie zostanie Państwu wysłany mail potwierdzający dokonanie zakupów. W mailu będzie też podany numer zamówienia (np. #000000001 - przyda się on później) a również adres na który zostanie dostarczona przesyłka.

11. Prosimy odpowiedzieć na otrzymanego maila podając :

-tekst lub dane do podstawienia (w dowolnym pliku tekstowm/treści maila)
-listę gości (w przypadku winietek i zaproszeń). Przy zamawianiu zaproszeń prosimy o podanie odmienionych form nazwisk (zdażają się nazwiska skomplikowane lub obcojęzyczne co może na utrudnić pracę a nie chcemy się pomylić:)). Listę mozna przesłać w dowolnym pliku tekstowm/treści maila
-numer wybranego rodzaj papieru, numer wstążki (zakładka "Papier i wstążki"), numer czcionki
-wszelkie uwagi dotyczące zamówienia
-ewentualnie tekst na odwrocie winietki (nie powoduje to żadnych dodatkowych opłat).

12.Jeśli zależy Państwu na czasie prosimy również o przesłanie w mailu potwierdzenia przelewu z banku - wówczas od razu przystąpimy do realizacji zlecenia, w innym wypadku czas realizacji wydłuży się o okres oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie.

13. Po otrzymaniu wytycznych z punktu 11, otrzymają Państwo elektroniczny projekt(w ciągu 1-2 dni roboczych) do zaakceptowania lub ewentualnych korekt. Po zaakceptowaniu projektu przystępujemy do realizacji, która trwa do 5 dni roboczych.


14. Życzymy udanych zakupów:)


 

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Znajdź nas na Facebooku
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem