Regulamin zakupów
BIAŁA OFICYNA
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem, jest ogólnie dostępny dla każdego, w każdym momencie, poprzez otworzenie odnośnika Regulamin na stronie serwisu.
Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji.
Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta. Przez złożenie zamówienia rozumie się moment/datę zatwierdzenia projektu cyfrowego oraz zaksięgowania opłaty
1.5. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego
2.2. Po zakupie prosimy o dokonanie przelewu na nasz numer konta oraz przesłanie na nasz adres e-mail ( bialaoficyna@gmail.com ) wiadomości, w której należy podać informacje niezbędne do stworzenia projektu produktu, realizacji zamówienia.
Najlepiej żeby personalia Gości były jedne pod drugimi, jeden wers = jedna pozycja, w formie gotowej do skopiowania
Personalizacja kopert jest płatna
2.4. W przesyłanych nam tekstach, listach gości, informacjach, danych bardzo proszę zwrócić uwagę na: literówki, wielokrotne spacje, polskie znaki, poprawną odmianę sformułowania "z osobą towarzyszącą", samogłoski "ą", "ę" itp. na końcu imion, poprawną gramatycznie w stosunku do treści zaproszenia odmianę nazwisk
3.2. Każda zmiana (niezależnie czy jest to zmiana grafik, czcionki czy pojedyncza literówka/zmiana małej litery na dużą) w projekcie graficznym wydłuża łączny czas realizacji projektu, zawsze o 1-2 dni robocze (na wiadomości odpisujemy chronologicznie w terminie 1-2 dni roboczych).
Zamówienia są robione partiami, jeśli przez tą zmianę dany etap realizacji zamówienia nie ruszył wraz z pozostałymi, może pójść następnego dnia.
W okresie wzmożonych zamówień proces tworzenia projektu/nanoszenia zmian moze się wydłużyć
3.3. NIE PONOSIMY ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BŁĘDY WYNIKAJĄCE Z WINY KLIENTA.
DODRUK POPRAWIONYCH ZAPROSZEŃ ODBYWA SIE NA KOSZT KLIENTA.
Nie mamy obowiązku sprawdzania błędów, literówek, interpunkcji - wszystkie treści są przez nas kopiowane, bez jakiejkolwiek ingerencji. Zaakceptowany przez Państwa projekt jako poprawny - po wydruku nie podlega reklamacji.
3.4. Akceptacja projektu oznacza, że jest on wolny od błedów i gotowy do druku. Od tego momentu jeżeli już rozpoczniemy wydruk wszelkie poprawki będą wiązały się z przedrukiem zamówienia i dodatkowymi kosztami, które ponosi zamawiający. Błędnie wydrukowane egzemplarze jako dowód będą dołączane do poprawnego zamówienia.
3.5. Towar wysyłamy (lub jest gotowy do odbioru) po realizacji, która trwa pełnych 5-7 dni roboczych od momentu akceptacji przesłanych projektów elektronicznych oraz zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym. Dni robocze liczymy od poniedziałku do piątku, od 8 do 16 (sobota i niedziela oraz święta to NIE SĄ DNIAMI ROBOCZYMI).
Czas dostarczenia przesyłki przez doręczyciela nie jest wliczony w nasz czas realizacji.
3.6. Wysyłka przedmiotów realizowana jest codziennie (od poniedziałku do piątku), oprócz próbek, co dokładnie opisane jest w zakładce Próbki.
Paczka pocztowa ekonomiczna - 14 zł
Paczkomat InPost - 15 zł
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM
4.3. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Nie bierzemy odpowiedzialności za to co dzieje się z paczką po przekazaniu jej firmie przewozowej.
4.5. W chwili odebrania przesyłki to na KLIENCIE spoczywa obowiązek sprawdzenia w obecności kuriera w jakim stanie dotarła przesyłka.
W przypadku jej uszkodzenia należy odmówić odbioru oraz spisać protokół szkody (paczkomaty umozliwiają jej zgłoszenie za pomocą swojego ekranu). Protokół musi zostać podpisany przez klienta i kuriera. Bez tego nie będziemy w stanie złożyć reklamacji i to wyłącza nas z odpowiedzialności za poniesioną szkodę.
4.6. W przypadku niedopełnienia obowiązku sprawdzenia przy kurierze stanu przesyłki (otwracie paczki i sprawdzenie zawartości) w razie odmowy przyjęcia reklamacji przez przewoźnika koszt przedruku lub naprawy szkody pokrywa kupujący.
4.7. Przesyłki wysyłamy jako przesyłki InPost Paczkomaty / DPD / Poczta Polska. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia Poczty Polskiej, DPD oraz InPost.
4.9. Czas doręczenia przesyłki nie wlicza się w czas naszej realizacji
4.10. Dodruk dodatkowych zaproszeń i dodatków ślubnych jest traktowany w TAKI SAM SPOSÓB JAK NOWE ZAMÓWIENIE (zlecenie wpada w aktualną kolejkę zleceń)
Nasze realizacje są rękodziełem i wykonujemy je na indywidualne zamówienie klienta. Nie podlegają zwrotowi,
ponieważ są personalizowane i modyfikowane zgodnie z życzeniem klienta.
Zgodnie z art.38 prawo do odstąpienia na odległość nie przysługuje Kupującemu kiedy „przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."
Termin, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy - nie dotyczy to produktów wykonanych na zamówienie.
6.10 We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego
6.11. W celu zoptymalizowania naszej oferty oraz zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony strona stosuje pliki cookies, które umożliwiają późniejszą identyfikację Klienta wchodzącego na strony Sklepu i są wykorzystywane przez Sklep w celu ułatwienia Klientowi korzystania ze Sklepu, jak również w celu monitorowania ruchu Klientów na stronach Sklepu. Klient może w każdym momencie wyłączyć możliwość korzystania przez Sklep z cookies poprzez odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.
6.12. Ze względu na ustawienie regulacji noża gilotyny DOPUSZCZAMY 3-5 mm PRZESUNIĘCIE LINII CIĘCIA względem wysyłanego projektu.
6.13. W związku z tym, że papier jest przez nas sprowadzany pod konkretne zamówienie i nie magazynujemy go tym samym nie dajemy gwarancji, że jego odcień będzie w 100% taki sam jak na np. zamówionych kilka miesięcy wcześniej próbkach lub docelowych produktach. Może się on nieznacznie różnić odcieniem, który jest nadawany w procesie technologicznym jego produkcji. Nie jesteśmy producentem papieru więc nie możemy wziąć za to odpowiedzialności.
6.14. Po wizycie u nas w pracowni czekamy na maila z wytycznymi, danymi, informacjami do projektu, następnie odpowiadamy z projektem - nigdy nie przesyłamy maila/projektów jako pierwsi
RODO
1. Realizując zamówienie wyrażają Państwo zgodę na powierzenie naszej firmie przetwarzania danych osobowych i jest to równoznaczne z zawarciem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i akceptacji postanowień umowy. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne
2. Administratorem Państwa danych osobowych jest Biała Oficyna Tomasz Kwella. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora: Biała Oficyna Tomasz Kwella, tel : 534 344 952, bialaoficyna@gmail.com
3. Kategorie danych osobowych obejmują m.in. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres, dane dedykowane do procesu/usługi/projektu. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług, obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia;
4. Do naszego Sklepu można wchodzić bez podawania danych osobowych, wszystkie materiały wideo oraz zdjęcia są ogólnie dostępne, jednakże stanowią wartość należącą do Biała Oficyna Tomasz Kwella i nie mogą być wykorzystywane ani przetwarzane bez wiedzy wykonawcy. W przypadku wywołania strony internetowej serwer zapisuje informację typu : logi serwera ( adres IP, nazwę żądanego pliku, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych, dokumentację wywołania strony. Dane te są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony oraz zaprezentowania oferty handlowej.
5. Wszystkie Państwa dane przechowywane są na serwerach usługodawcy dostarczającego nam usługi hostingu i prezentacji stron internetowych. Usługodawca ten posiada firmę zarejestrowaną w Polsce.
6. Podmiot przetwarzający oświadcza, iż stosuje środki bezpieczeństwa spełniające wymogi Rozporządzenia.
7. Powierzone nam dobrowolnie dane będą przetwarzane do prawidłowego wykonania obsługi - realizacji zamówienia, obsługi reklamacji i zwrotów, korespondencji e-mail, formularzy kontaktowych, odpowiedzi na pytania, dokonywania płatności i zwrotów oraz wszelkiej czynności prawnie usprawiedliwionej. Bez podania danych zamówienie będzie nie możliwe do zrealizowania.
8. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzonych danych osobowych poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i administracyjnych, adekwatnych do ryzyka związanego z przetwarzaniem tych danych, jednak nie ponosi odpowiedzialności za sposób przechowywania tych danych przez osoby trzecie niezbędne do prawidłowego wykonania pośrednictwa.
9. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji pośrednictwa sprzedaży w tym firmom przewozowym, instytucją finansowym, producentom/dystrybutorom jednakże nie ponosi odpowiedzialności za sposób wywiązania się z ochrony danych osobowych przez podmioty które otrzymały upoważnienie. Przekazanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówienia.
10. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych mu danych osobowych.
11. Kupujący wyraża zgodę na przekazanie powierzonych danych osobowych w celu prawidłowego wykonania procesu o którym mowa w punktach 10 i 11. Podmiot które otrzymał dane osobowe powinny spełnić te same obowiązki i postanowienia jakie zostały nałożone na podmiot przetwarzający w niniejszej umowie.
12. Po dostarczeniu towaru i upłynięciu konsumenckich terminów zwrotu , przetwarzanie Państwa danych zostanie ograniczone, a po upływie okresów przechowywania określonych w przepisach podatkowych i ustawie o rachunkowości dane te zostaną usunięte, chyba że będziemy musieli korzystać z Państwa danych osobowych w ustawowo dozwolonych przypadkach.
13. Klikając dobrowolnie kup teraz zdają sobie Państwo sprawę i akceptują fakt że nie jesteśmy w stanie wpłynąć na sposób przechowywania i przetwarzania Państwa danych przez podmioty o których mowa w punkcie 10 i 11.
14. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
15. Kupujący w naszym sklepie klient wyraża zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych : firmie Biała Oficyna Tomasz Kwella ( właścicielowi sklepu ) , firmom kurierskim, Poczcie do celów związanych z transportem i zorganizowaniem zamówienia (awizowania, uzgodnienia dostawy), instytucjom bankowym do celów niezbędnych z finansowym obsłużeniem zamówienia.
16. Podmioty wymienione w punkcie 10 i 11 są odrębnym administratorem Państwa danych osobowych, poprzez dokonanie zakupów w naszym sklepie wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez te podmioty.
• DPD - Centrala w Warszawie 02-274 Warszawa, ul. Mineralna 15
• POCZTA POLSKA - Centrala Poczty Polskiej S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8 / 00-940 Warszawa
• INPOST - InPost S.A. ul. Wielicka 28 / EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28 / 30-552 Kraków
• Instytucje realizujące płatności
17. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia swoich danych, Klient ma pełne prawo do dysponowania i zarządzania swoimi danymi wedle uznania.
18. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu
19. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) lub przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1)
20. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej
8.0. Z uwagi na ogromne zainteresowanie naszymi usługami codziennie wykonujemy mnóstwo projektów, wydruków i wysyłek. Zależy nam, abyście Państwo otrzymali swoją papeterię najszybciej jak to tylko możliwe dlatego też wymienione wyżej czynności traktujemy priorytetowo. W związku z tym często czas potrzebny na odpowiedź na zadane przez Państwa pytania może wynosić nawet 2 DNI ROBOCZE, a sama komunikacja jest często asynchroniczna. Nie wynika to z naszej złej woli, a jedynie z chęci wykonania swoich zobowiązań z najwyższą starannością. Odpowiadamy zawsze najszybciej jak to tylko możliwe.
8.1. Kontakt z nami jest przedewszystkim mailowy z uwagi na charakter wykonywanej pracy. Nie zawsze możemy odebrać telefon, zazwyczaj oddzwaniamy kiedy jest to możliwe. Wszystkie ustalenia telefoniczne, poprzez sms/komunikatory lub na miejscu (w naszej siedzibie) muszą zostać potwierdzone drogą mailową, lub mogą nie zostać uwzględnione. W ten sposób obie strony mają potwierdzenie, że wszystkie ustalenia zostały zgłoszone i przyjęte. Komunikacja mailowa stanowi umowę formalną.
8.2. Tylko dane, uwagi i informacje przesłane drogą mailową będą uwzględniane w zamówieniu i jego procesie. Wszystkie uwagi dotyczące projektu należy przekazywać tylko i wyłącznie za pośrednictwem e-maila. Wszelkie dane, uwagi i informacje podane na miejscu, drogą telefoniczną, przez komunikatory, sms itp nie będą brane pod uwagę podczas procesu projektowania, realizacji zamówienia i wydruku.
Odpowiedź na maila może zając 1-2 dni robocze, tak samo wprowadznie każdej zmiany
8.3. Czasami zdarza się, że Państwa wiadomości wpadną do folderu SPAM, który zazwyczaj sprawdzamy na bieżąco, lecz czasem w natłoku obowiązków może być i tak, że zrobimy to dopiero po kilku dniach przez co czas oczekiwania na odpowiedź może się niechcący wydłużyć.
8.4. Nie odpowiadamy w soboty, niedziele i święta oraz po godzinach naszej pracy (pracujemy poniedziałek - piątek 8-16)
8.5. Z racji charakteru naszej pracy może zdarzyć się, że pracujemy zdalnie (nie ma nas w pracowni). Może to nieco przedłużć czas oczekiwnia na odpowiedź, lub ograniczyć inne formy kontaktu (np. kontakt telefoniczny)
8.6. Czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć z powodu nieoczekiwanych zdarzeń
Usługa "Zależy mi na czasie":
-Przy zamówieniu o wartości do 160zł usługa Express wynosi 50zł
-Przy zamówieniu powyżej kwoty 160zł przyspieszona realizacja to +30% wartości zamówienia
Realizacja przebiega wtedy maksymalnie w 3-4 dni robocze (już wraz z projektem)
Przykładowo : zdarzyła się awaryjna sytuacja, wyniknęło zdarzenie losowe, zapomnieli Państwo o winietkach/zaproszeniach/innych artykułach i otrzymujemy zamówienie w weekend, przyjmujemy je w poniedziałek, projekt oraz realizacja zajmuje max 4 dni, wysyłka następuje w czwartek i jeszcze w tym samym tygodniu otrzymują Państwo zamówienie. Analogicznie wygląda to w przypadku odbioru osobistego
Prosimy pytać o możliwość wykonania zamówienia w trybie express
Winietki "czyste" / in blanco / do wypełnienia, z realizacją na ostatnią chwilę/last minute : jeśli zapomnieliście o winietkach, miejsce gdzie je zamówiliście Was zawiodło, nie macie pewnosci czy winietki dotrą, lub w razie jakiejkolwiek innej okoliczności możemy wykonać ekspresowo winietki do wypełnienia ręcznego. Cena takich winietek to 1 zł od sztuki (nie trzeba wykupywać usługi ekspres w tym wypadku).