Regulamin zakupów

  Regulamin zakupów

BIAŁA OFICYNA

 
         Sklep internetowy BIAŁA OFICYNA prowadzony jest przez : TOMASZ KWELLA BIAŁA OFICYNA z siedzibą w Łodzi, 93-558 ul. Piękna 23, NIP: 7312 0208 26, REGON: 362 184 494.
1.    INFORMACJE OGÓLNE
1.1.       Niniejszy regulamin sporządzony został w oparciu o przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin określa prawa i obowiązki Kupujących oraz prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Sprzedającego.
1.2.       Warunkiem zakupu towarów i korzystania z usług oferowanych przez sklep jest dokładne zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego pełna akceptacja.
1.3.       Nazwa serwisu, jego koncepcja, logo, elementy grafiki oraz baza danych podlegają ochronie prawnej i nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane i wykorzystywane bez zgody podmiotu uprawnionego.
 
2.    ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
2.1.       Po zakupie prosimy o dokonanie przelewu na nasz numer konta oraz przesłanie na nasz adres e-mail ( bialaoficyna@gmail.com ) wiadomości, w której należy podać informacje niezbędne do wysyłki odpowiedniego produktu.
2.2.       W przypadku produktów, w których konieczne jest podanie listy gości, zaznaczamy, że nie ingerujemy w przysłaną przez Państwa listę gości i nie poprawiamy jej. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w imionach i nazwiskach zawarte w liście gości wynikające z pomyłki Kupującego.
2.3. W przypadku zmiany adresu do wysyłki prosimy poinformować nas poprzez Formularz wysyłki lub mailowo. Zmiany adresu należy dokonać nie później niż w ciągu 30 minut od zakupu. Nie weryfikujemy adresów podanych w Allegro przez użytkownika.
2.4. Do realizacji zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
 
      Dane do przelewu:
      Nr. konta bankowego: 93 1090 2590 0000 0001 3109 2368
       TOMASZ KWELLA BIAŁA OFICYNA
Do zamówienia dołączany jest dowód sprzedaży.
Na wpłatę czekamy 7 dni.
Prosimy o podanie Państwa nicku z Allegro w tytule przelewu. 
 
2.5. Ewentualne zmiany w zamówieniu ustalane są indywidualnie drogą mailową lub telefonicznie.
2.6. W przypadku braku wyraźnych instrukcji, wytycznych odnośnie koloru papieru, sznureczka/wstążki, wykończenia produktu (zaokrąglenia, ścięcie narożników etc.) - towar może zostać wykonany jak na zdjęciu produktu.
 
3.  TERMIN WYSYŁKI
3.1. Wysyłka przedmiotów realizowana jest codziennie (od poniedziałku do piątku).
3.2. Towar wysyłamy w terminie do 5 dni roboczych od momentu akceptacji przesłanych projektów elektronicznych oraz zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym. Czas dostarczenia przesyłki przez doręczyciela nie jest wliczony w nasz czas realizacji.
3.3. Zastrzegamy sobie prawo do wysyłki towaru w czasie dłuższym niż przewidziany w nagłych sytuacjach niezależnych od firmy lub w przypadku bardzo dużej liczby zamówień.
3.4. O wysyłce produktów poinformujemy Państwa mailem. W przypadku wyboru opcji 'Odbiór osobisty' poinformujemy, kiedy można będzie odebrać zamówienie.
3.5. W szczególnych przypadkach, jeśli zależy Państwu na szybszej wysyłce, prosimy o wysłanie zapytania czy jej przyspieszenie będzie możliwe.
3.6. Klient jest zobowiązany do podania adresu do wysyłki, nie podanie adresu może spowodować opóźnienie terminu wysyłki.

4. KOSZTY WYSYŁKI
4.1. Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz.
·         List polecony ekonomiczny – 7zł (dotyczy próbek, domówień do 5 sztuk)
·         List priorytetowy – 9zł (dotyczy próbek, domówień do 5 sztuk)  
           Paczka pocztowa ekonomiczna - 14 zł
·         Paczka pocztowa priorytetowa  - 16zł
·         Przesyłka kurierska – 19zł
·         Odbiór osobisty Łódź  – 0 zł
4.2. W skład opłaty za transport wchodzi koszt opłaty pocztowej, koszt opakowania i przygotowania towaru do wysyłki oraz koszt dowozu przesyłki do miejsca jej nadania.
4.3 Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności doręczyciela, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i sporządzić protokół zniszczenia oraz skontaktować się jak najszybciej z naszym sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
 
5. REKLAMACJE
5.1. Reklamacje rozpatrujemy po otrzymaniu drogą mailową zgłoszenia (w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu) wraz z uzasadnieniem oraz zdjęciem reklamowanego towaru, na którym będzie widoczna przyczyna reklamacji. Następnie reklamowany produkt należy odesłać do siedziby firmy (na swój koszt).
5.2. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Kupujący ponosi wszystkie koszty wysyłki wynikające z reklamacji towaru i jego wymiany na inny produkt. W sytuacji, gdy otrzymany produkt posiada wady fabryczne wymienimy go lub zwrócimy Państwu jego równowartość. W przypadku, gdyby otrzymany towar nie był tym, który został zamówiony/zakupiony dokonujemy jego wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
5.3. Nie możemy unzać reklamacji towaru na podstawie elementu który był widoczny w projekcie zaakceptowanym przed wydrukiem - nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w przesłanym tekscie oraz liście gości.

5a. ZWROT TOWARU
5a.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Towar powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania.

Termin, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy.
5a.2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, tj. produktów wykonywanych na zamówienie (np. zaproszenia, winietki, zawieszki, itp.). (USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271 Art. 10. punkt 3 podpkt.4).
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadku świadczenia usługi rozpoczętej, za zgodą konsumenta.
 
6. Pozostałe informacje
6.1.Technika druku nie jest w stanie pokryć 100 % powierzchni w przypadku papieru mocno fakturowanego. Nie jest to wada produktu, lecz jego specyficzna cecha. Reklamacje zgłaszane na tej podstawie nie będą uwzględniane. 
6.2. Kolory nadruku mogą się różnić w zależności od wybranego koloru papieru. Na papierze ecru nadruk jest zwykle ciemniejszy niż na papierze białym.
6.3. Wstążeczki użyte w w/w produktach mogą różnić się odcieniem od przedstawionych na zdjęciach.
6.4. Kolory przedstawionych produktów mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych w zależności od indywidualnych ustawień monitora.
6.5. Dbając o naszych klientów dajemy możliwość domówienia zaproszeń w ilości minimum 6 sztuk według wcześniej wykonanego projektu.
 
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
7.1. Zgodnie z treścią art. 24 ustawy z dnia 29 października 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy Państwa, iż dokonanie zakupów w naszym serwisie oznacza dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych (również adresu e-mail) w celu realizacji umowy oraz dla celów marketingowych przez nasz sklep.
7.2. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
7.3. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.


 
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Znajdź nas na Facebooku
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem